Klachtenregeling – Apotheek Bleiswijk – Bleiswijk

Apotheek Bleiswijk

Apotheek Bleiswijk

Oranjetuin 128 2665VJ Bleiswijk Tel:010-5214262

Laatste nieuws

  • Door landelijke leveringsproblemen zijn medicijnen er helaas steeds vaker niet. U krijgt dan een ander merk of eventueel een passend alternatief van ons. Voor meer informatie en wat u zelf kunt doen leest u hier.
  • Wij bieden de kijksluiter aan. Dit is een animatievideo van een medicijn waarin de belangrijkste informatie uit de bijsluiter van een medicijn in begrijpelijke spreektaal wordt uitgelegd. Het gebruik hiervan is kosteloos. Zoek de kijksluiter van uw medicijn hier.

Klachtenregeling

Uw mening telt

Wij zijn altijd op zoek naar manieren om onze producten en dienstverlening te verbeteren. Natuurlijk staat u als patiënt daarbij centraal. Uw mening is dan ook erg belangrijk voor ons. Heeft u een suggestie om onze service- en dienstverlening te verbeteren? Dan horen we dat graag van u.

U heeft een klacht, wat nu?

Vervelend dat u een klacht heeft. Wij vinden het belangrijk van u te horen als u niet tevreden bent. Bespreek de klacht dan met een van onze medewerkers of met de apotheker. Wij nemen een klacht altijd serieus en gaan direct aan de slag om uw klacht samen met u op te lossen. Komen we er samen niet uit, dan kunt u hier lezen wat u vervolgens kunt doen.

Vragen of klachten over de rekening?

Uw zorgverzekeraar is het aanspreekpunt wanneer u vragen of klachten heeft over de zorgnota die u van uw zorgverzekeraar hebt ontvangen. Dat geldt ook voor vragen of klachten over de kosten voor de farmaceutische zorg. U vindt de contactgegevens van uw zorgverzekeraar op uw zorgnota of op uw polisblad.